Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов: товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію; товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; Існують всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
Підстава:
Для повернення якісного товару потрібна наявність певних причин для повернення, які зазначені у ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі за текстом – Закон), та стан товару, а саме:
УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не одразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо Продавець не має аналогічного товару для обміну.
Покупець має право:
Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар має відповідати змісту на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора (дисплея). Товар купувався Покупцем пізніше 14 днів із дати пред’явлення вимоги повернення, крім дня купівлі;
Якщо ви отримали товар неналежної якості ( при відкритті упаковки виявили виробничий шлюб: Надішліть нам на електронну пошту info@crocos.ua з позначкою «Повернення»)
Упаковка має бути збережена в обов’язковому порядку, в іншому випадку обмін/повернення товару неможливе!
Після цього зв’яжеться з вами наш менеджер для уточнення деталей. УВАГА! При поверненні не якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у Продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не одразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо Продавець не має аналогічного товару для обміну
Покупець має право: